ӘдістемелікОМЖ, ҚМЖ

Білім керек бәріне Фариза Оңғарсынова. Білім. Өтебай Тұрманжанов.

Педагогтің аты-жөні
Күні:
Сынып:Қатысушылар саны:Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбыБілім керек бәріне Фариза Оңғарсынова. Білім. Өтебай Тұрманжанов.
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары3.2.1.2 – шығарманы іштей саналы түрде түсініп, көз жүгіртіп, шолып, түртіп алып, қажетті ақпаратты тауып, белгі қойып, сын тұрғысынан бағалап оқу.
Сабақтың барысы.
Сабақтың кезең уақытПедагогтің әрекетіОқушының әрекетіБағалауРесурстар
БасыЖаңа топ құру Психологиялық ахуал қалыптастыру. «Мен күлгенді ұнатамын» ойын жаттығуы Педагог балаларға:тұңжыраған жәнекөңілсіз,жабырқаған және ойланған көңілді және күлкілі;қайрымды және қуанышты,т.б.кейіпке еніп,бір бірімен рольге кіріп,адамдардың бейнесін келтіруге ұсынады.балалар айнаға қарап, әдемі ақкөңіл кейіпте күлімдейді.педагог осы «Мен күлгенді ұнатамын » жаттығуын күніне бірнеші рет қайталап көңіл күйді күлкімен көтеруге бола- тынын түсіндіреді. «Күлкі-көңіл күйдің сиқырлы кілті.Адам күлгенде өз көңіл күйін,өз денсаулығын жақсартады және айналасындағы адамдардың көңіл күйімен денсаулығына жақсы әсер береді.» Жұмыс ережесін келісу Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!Уақытты үнемдейміз!Нақты,дәл жауап береміз!Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз! Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда) Өлеңді «Шынжыр» әдісі бойынша тізбектеп жатқа сұрау.Психологиялық ахуалға берілген психогиялық жаттыңуларды орындау арқылы  жаңа сабаққа назар аудару.         Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды.            ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау.    Психологиялық ахуал.   Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары.
ОртасыШирату тапсырмасы. Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда) «Көршіңе әңгімелеп бер» Бұл әдіс оқушылар өз ойларын дауыстап айтып беру үшін пайдаланылады. Сұрақ қойыңыз, ойластыруға уақыт беріңіз, одан кейін оқушылардан өз ойларын көршілерімен бөлісуді сұраңыз, оқушыларға жаңа тақырыпты айтыңыз және осы тақырып бойынша өздері білетін барлық жағдайды көршісіне айтуын ұсыныңыз. Мағынаны ажырату. 1-тапсырма. Мақалды түсіндір. Оқусыз білім жоқ, Білімсіз күнің жоқ. Білу (оқушы әдістер мен жұмыстың орындалу ретін біледі). Тақырыпты болжау. Мақсатқа    сәйкес         оқушыларға бағалау        критерийін шығарту. Түсіну. Тыңдалым. 2-тапсырма. Өлеңді тыңда. «Білім керек бәріне». Автормен танысу айдары. Ф. Оңғарсынова, Ө. Тұрманжанов. Қолдану. Дескриптор: мәтіннің тақырыбын анықтай алады, негізгі ойды табады.шығармашылыққа негізделген сұрақтар қояды.берілген тақырып бойынша ой қорыту жасай алады. Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау  Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды.   Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда) «Көршіңе әңгімелеп бер» әдісі арқылы суретпен және мәтінмен жұмыс жасайды.   Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау          Форматив ті бағалау.         ҚБ: Бас бармақ  арқылы бір-бірін бағалау.          Оқылым, жазылым тапсырмалары.
СоңыЖаңа білім мен тәжірибені қолдану Топтық жұмыс. «Галлерияда ой шарлау» Берілген тақырыпта топтық жұмысы жүргізіліп, әр топтың жұмысы қабырғаға ілінеді де, оқушылар жүріп, аралап, оған әр оқушылар кішкене жапсырма қағазға бағасын беріп, пікірін жазып жабыстырып кетеді. Ең  жақсы баға алған топтың жұмысы қаралады.  «Ойлан, Жұптас, Пікірлес»           Оқушыларға  қандай да болмасын сұрақ, тапсырма берілгенен кейін оларды тыңғылықты орындауға бағытталған интербелсенді тәсіл. Тақтада сұрақ/тапсырма жазылғаннан кейін әрбір оқушы жекеше өз ойлары мен пікірін берілген уақыт ішінде (2-3 минут) қағазға түсіреді. Содан кейін оқушы жұбымен жазғанын 3-4 минут  талқылайды, пікірлеседі. Мұғалімнің екі-үш жұпқа өз пікірлерін бүкіл сыныпқа жариялауын сұрауына болады.Кестені толтыр.ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау.Топтық тапсырмалар.
Кері байланыс«Бес саусақ» кері байланыс.  Сабақтан алған әсерлеріне кері байланыс береді.«Бес саусақ»Кері байланыс тақтай шасы.

Похожие публикации

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

двенадцать − девять =

Кнопка «Наверх»