Әдістемелік

БЖБ. Әдебиеттік оқу

Әдебиеттік  оқу  1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР

«Өзім туралы»бөлімі бойынша жиынтық бағалауБЖБ 

Сөйлеу әрекетінің  түрлері  Тыңдалым және айтылым

Оқу мақсаты     2.1.2.1 Шығарманың мазмұнын дайын жоспар бойынша

немесе өз сөзімен мазмұндау/ үзіндісін мазмұндау/ сахналау

2.1.5.1 Өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана     отырып жеткізу

Ойлау дағдыларының    деңгейі:Білу және түсіну.   ҚолдануОрындау уақыты:  20 минут                            Балл саны: 7ТапсырмаМерзімі: ———————————————————————— 1. Мәтінді мұқият тыңда.

Досжан қолына шелек алып, құдыққа қарай беттеді. Құдық басында кісі көп екен.

Жетпістегі Қалтай қария бүкшеңдеп су тартып жатыр. Бір-екі бала анадайдасостиып

қараптұр. Досжаноларғааларабірқарады. Олқарияныңшелегінсұрапалды. Атын

суғарыпберді. Бағилаәжейдіңшелегінсуғатолтырып, үйінедейінапарыпберді.

ҚарияларДосжанғаалғысайтып, батасынберді.

                                                                                                                                                               (2)

Берілген жоспарға сүйеніп, мазмұнда.

Жоспар:

1. Құдық басында

2. Досжанның көмегі

————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————

                                                                                                                                                                  (2)

2. Берілген сөз тіркестерінің қай кейіпкерге қатысты екенін анықтап, кестеге жаз.

Сөз тіркестері: состиып тұр, алара қарады, ентігіп қалыпты.

Досжан 
Қалтай  қария 
Балалар 

                                                                                                                                                                              (2)

3. Досжанқандай бала депойлайсың? Неліктен?                                                              (1)

———————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————

——————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————             Пән мұғалімі:                                                                                                                                                         Ата – ана:

«Әдебиеттік  оқу»  пәнінен І-тоқсанғаарналған жиынтық бағалаудың тапсырмаларыОрындау уақыты:40 минут                                                       Балл саны:15                                                                                              Тапсырма                                Мерзімі: —————————————————————————————Тыңдалым және айтылым1. Мәтінді мұқият тыңда. Тапсырмаларды орында.Қатқан нан

Арманның әкесі наубайшы болып істейді. Ол он жыл бойы үздіксіз нан пісіріпкеледі. Таңертең ерте, күн шықпастан тұрып жұмысына кетеді. Түс кезінде дүкендерге жаңағана пештен шыққан ыстық нан жеткізіледі. Мектеп асханасына да сондай нан әкелінеді.Бүгін Арманның әкесі ауырып қалды. Он жыл ішінде ол алғаш рет жұмысына барғанжоқ. Оның төсегінің жанында шешесі отыр.- Арман, оқушылар бүгін жаңа піскен нан жемейді… – деді анасы жай ғана.Түсте балалар асханаға келді. Үстел үстінде кешеден қалған нан тіліктері қойылған.- Бүгін неге қатқан нан берілген? – деп сұрады балалар.- Менің әкем ауырып қалды, сондықтан бүгін қатқан нан жейміз, – деді Арман.Балалар қатқан нанның қиқымын еденге түсірмеуге тырысып, сақтықпен алып жепотыр.                                                                                                                                                                               1) Мәтінде нақты жауабы бар сұрақты анықта:А) Арманның шешесі қандай адам?В) Жаңа піскен нанды асханаға кім әкеледі?С) Арманның әкесі неліктен ауырып қалды?D) Арманның әкесі кім болып жұмыс істейді?2) Мәтінге сәйкес ақпаратты тап:А) Үстел үстіне ыстық нан қойылған.В) Балалар қатқан нандыжемейотыр.С) Бүгін Арманның әкесі ауырып қалды.D) Арманның әкесі жұмыстан көп қалады.3) Жұптық жұмыс. Берілген жоспарға сүйеніп, жұптасыңа мәтіннің бір бөлігініңмазмұнын айтып бер.Жоспар:1) Арманның әкесі2) Қатқан нан тіліктері                                      (5)        Оқылым2. Мәтінді оқы. Тапсырмаларды орында.Ерік пен Серік – ағайынды балалар. Олар ауылда тұрады. Екеуі ауыл шетіндегітоғайға барып ойнайды. Тоғайда әнші торғайлар көп. Олар құстардың сайрағанын тыңдап,қызықтайды.Бір жолы Серік шөп арасынан құстың жұмыртқасын көріп қалды. Оны тақиясынасалып, үйіне әкелді. Әкесі оған:- Балам-ау, бұл бозторғайдың жұмыртқасы ғой. Оны неге әкелдің? Бозторғай – пайдалықұс. Олар дән жемейді. Егінге түскен зиянды құрт-құмырсқаларды жейді, — деді.Балалар өз қателігін түсінді. Ертеңіне жұмыртқаны орнына апарып қойды.1) Мәтіннен сұрақтарға жауап беретін сөйлемді тауып, қоршап сыз.• Балалар қайда тұрады?• Тоғайда нелер көп?• Бозторғай қандай құс?2) Мәтінге ат қой ____________________________________3) Мәтін арқылы автордың не айтқысы келді деп ойлайсың? ________________________________________________________________________________(5)Жазылым3. Берілген тірек сөздерді тиісті орнына қойып, өлеңді толықтырып жаз.Тірек сөздер:

шығамыз
аулаймыз
күлеміз
жүреміз
біргеміз

 

Достар бірге жүреміз,

Бірге ойнаймыз, ______________________.

Бірге балық __________________________,

Міне, біздер қандаймыз!

Орман, көлге, шыңға біз,

Саяхатқа _____________________ .

Тату-тәтті ____________________ ,

Бөлінбейді іргеміз,

Әрқашанда __________ !                                                                                                                (5)             Пән мұғалімі:Ата – ана:

Қазақ тілі   І  — ТОҚСАНБОЙЫНША  ЖИЫНТЫҚ  БАҒАЛАУҒА  АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР

«Өзім туралы»ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалауБЖБ

Сөйлеу әрекетінің  түрлері  Тыңдалым және айтылым

Оқу мақсаты 2.1.1.1 Тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін  белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған   сұрақтарға жауап беру

2.1.4.1 Тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген  тақырып бойынша әңгіме құрау

Ойлау дағдыларының  деңгейі  Білу және түсіну. Қолдану

Орындау уақыты:  20 минут                            Балл саны: 7ТапсырмаМерзімі: ————————————————————————

1. Мәтінді тыңда. Тапсырмаларды орында.                                                        (3)

               Бүгін Аяулым өте қуанышты. Себебі, бүгін оның туған күні. Анасы Аяулымның

туған күніне арнап, үлкен торт пісірді. Тортқа әдемілеп «7» деген жазу жазды. Әкесі оған

сыйлыққа ертегілер кітабын тарту етті. Туған күнге Аяулымның дос қыздары келді. Олар

дастарқан басында Аяулымға тілектерін айтып, әкелген сыйлықтарын тарту етті. Туған

күн көңілді өтті.

Ертегілеркітабынтартуетті

Әр сұрақтың жауабын тауып, сәйкестендір.

ӘкесіАяулымғақандай сыйлықжасады?
Себебі, бүгіноныңтуғанкүні.
Себебі, бүгінжексенбікүн.
Үлкен торт пісірді
Аяулым неге қуанды?

 

2. Сен туған күніңді қалай өткізесің? Сұрақтарға сүйене отырып, әңгімеле.         (4)

• Сенің туған күнің қашан? ——————————————————————————————————————-

• Сенің туған күніңе кімдер келді?——————————————————————————————————

• Сен туған күніңе қалай дайындалдың?———————————————————————————————

• Туған күніңе қандай сыйлықтар алдың?——————————————————————————————

• Туған күніңді қалай тойладың?———————————————————————————————————

Тірек сөздер: туған күн, дайындалу, шақыру, сыйлық, тілек, көңіл күй.

——————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————Пән мұғалімі:                                                                                                                                                     Ата – ана:

«Қазақ тілі»пәнінен1-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары

Орындау уақыты:40 минут                     Балл саны:15                                                                                              Тапсырма                                Мерзімі: —————————————————————————————Тыңдалым және айтылым(5)1. Сұрақтарды мұқият тыңда. Берілген сұрақтарды пайдаланып, досыңнан оныңотбасы туралы сұхбат ал.

Оқылым(5)

2. Мәтінді оқы.

Менің досымның аты — Қанат. Оның түрлі түсті қарындаштары көп. Қанат сурет

салуды жақсы көредi. Оның альбомында неше түрлi суреттер бар. Қанат күннің суретiн

салды. Оның астына «Әрқашан күн сөнбесiн!» деп жазып қойды.

  1. Сұрақтарғажауапбер. Белгіле (P).

• Қанатненіжақсыкөреді?

• Ол ненің суретін салды?

• Суреттің астына қандай жазу жазды? __________________________________

2) Мәтіннің мазмұны бойынша 1 сұрақ құрастырып жаз.

Жазылым                                                                                                                      (5)

3. Көп нүктенің орнына тиісті әріпті қойып, сөйлемдерді көшіріп жаз.

1. Ол  қи…р   жинауға   көмектесті. 2. Келесі  күні   те…ізге  бардық.  3. Бұлт  қо…лана  түсті.             4. Балалар   тоға…дан   ж…дек    терді.

І  — ТОҚСАН  БОЙЫНША  ЖИЫНТЫҚ  БАҒАЛАУҒА  АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР

«Екітаңбалы сандар»  бөлімі бойынша жиынтық бағалау  «БЖБ                                                       Бөлімше               1.1 Натурал сандар және 0 саны. БөлшектерОқу мақсаты       2.1.1.1 100-ге дейінгі сандардың құрылу жолын түсіну, 100 көлеміндегі сандарды тура және кері санау,  натурал сандар қатарындағы орнын анықтау2.1.1.2 Екі таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру2.1.1.3** Екі таңбалы сандардың разрядтық құрамын анықтау, разрядтық қосылғыштарға жіктеуОйлау дағдыларының    деңгейі:Білу және түсіну.   ҚолдануОрындау уақыты:20 минут                            Балл саны: 10Тапсырма                                             Мерзімі: ————————————————————————

  1. Түсіп қалған сандарды толықтырып жаз.(2 б)
  • Берілген сандардың көршілерін жаз.   (2)

Салыстыр

23           32                                                             77            70

                                                                                                                                   (2 б)

  • Санды разрядтық қосылғыштардың қосындысы түрінде жаз.

(1 б )

5. Шамаларды өрнекте және жауабын бос торкөздерге жаз.

(3)

«Математика»пәнінен І-тоқсанғаарналған  жиынтық   бағалаудың тапсырмаларыОрындау уақыты: 40 минут                     Балл саны:15                                                                                              Тапсырма                                Мерзімі: —————————————————————————————

  1. Бос орындардытолтыр.

29  =              Ê

82  =       онд              бірл                5 онд    7 бірл   =                                                                                                                                                                                                                    

2. Есепті шығар.

Мектеп асханасына 45 кг банан және одан 7 кг артық алмұрт әкелінді. Мектепасханасынанеше килограмм алмұртәкелінді?

                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         

3. Амалдардыорында.

1 м – 33 см = 42 кг + 58 кг = 42 л – 13 л =                       (3)

                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         

4. Салыстыр. <,  >, =   таңбаларыныңтиістісінқой.

                                                                                                                                                                  (5)

——————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————

І  — ТОҚСАН  БОЙЫНША  ЖИЫНТЫҚ  БАҒАЛАУҒА  АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР

Дүниетану «Өзім туралы»ортақ  тақырыбы  бойынша  жиынтық  бағалауБЖБ

Бөлімше1.1  Менің   отбасымОқу  мақсаты2.1.1.2  Мысалдар  келтіре  отырып, өз отбасындағы  әдеп   нормаларын                                               түсіндіру.                                                                                                                                                           2.1.1.3 Түрлі дереккөздерді  зерттеу  арқылы   жалпыға ортақ  әдеп   нормаларын   анықтау                         2.1.1.4 Бақылау  мен сауалнама  негізінде  тұтыну  заттарына  деген  отбасы  қажеттіліктерінің құрылымын,  олардың түсу көзін анықтау                                                                                        

Ойлау дағдыларының    деңгейі:Білу және түсіну.   Қолдану

Орындау уақыты:  15 минут                            Балл саны: 10ТапсырмаМерзімі: ————————————————————————

  1. Суреттерге мұқият қара. Қандай әдептілік ережелері бейнеленген? Жаз.

—————————————-      ————————————        ————————————-                                      

——————————————————————          ————————————————————             ————————————————————-

——————————————————————          ————————————————————             ————————————————————- (3)

  • Өз отбасыңның қажеттіліктеріне мысал келтір.
  1. —————————————————————————————————————————————————————
  • —————————————————————————————————————————————————————
  • ——————————————————————————————————  (3)

3 .  Отбасыңда  бір – біріне қандай  қамқорлық  жасайсыңдар?  Мысал келтір.

Сен қалай қамқорлық жасайсың ?   —————————————————————————————— ————————————————————————————— —————————————————————————————
Саған қандай қамқорлық жасайды ?   ———————————————————————————— ———————————————————————————— ————————————————————————————— Саған қандай қақорлық жасайды?

                                                                                                                                                     (2)

4.Суреттерге қара. Қоғамға қызмет ету әрекеттері бейнеленген суреттерді белгіле (P)  (2)

Жаратылыстану «Тірі табиғат» бөлімі бойынша жиынтық бағалау («Өзім туралы» және «Менің отбасым және достарым» ортақ тақырыптары аясында)БЖБ

Бөлімше 2.1 Өсімдіктер

2.2 Жануарлар

Оқу мақсаты2.2.1.7 Өсімдіктерге қамқорлық жасаудың маңыздылығынтүсіндіру

2.2.2.1 Жануарлар класының өкілдерін ажырату:бунақденелілер, балықтар, қосмекенділер,

бауырымен жорғалаушылар, құстар жәнесүтқоректілер

Ойлау дағдыларыныңдеңгейіБілу және түсіну. Қолдану

Орындау уақыты:  15 минут                            Балл саны: 8ТапсырмаМерзімі: ————————————————————————

  1. Өсімдіктерге зиян келтіретін әрекетті бейнелейтін суретті белгіле (P).

Өсімдіктерге неліктен күтім жасау керек? Жаз.                                                                 (2)

2.Суреттер мен атаулардысәйкестендір.                                                                             (6)

Балықтар Құстар

Сүтқоректілер Қосмекенділер

Бунақденелілер Бауырымен жорғалаушылар

Похожие публикации

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

четыре × 3 =

Смотрите также
Закрыть
Кнопка «Наверх»